Program: |
- Zapoznanie z programem:
- Interfejs, podział okna, obszar roboczy.
- Skalowanie, obrót, przenoszenie, skróty klawiszowe, praca z myszką.
- Praca na warstwach.
- Tryby pracy.
- Scena:
- Scena.
- Kamera.
- Oświetlenie.
- Modelowanie:
- Dodanie i edycja obiektów.
- Zaawansowane modelowanie, wytłaczanie, cięcie, podział, kopiowanie, lustrzane odbicie, fale etc.
- Tekst – wstawianie, formatowanie.
- Modyfikator boolean.
- Teksturowanie i rendering:
- Kolory.
- Efekt szkła – przezroczystości.
- Nakładanie tekstur i materiałów.
- Szybkie renderowanie.
- Rozdzielczość.
- Formaty plików.
- Zapisywanie.
- Dodatkowe zagadnienia:
- Sculpt Mode – elektroniczna rzeźba, omówienie.
- Animacja – omówienie.
- Wykonanie własnych tekstur – wprowadzenie do zagadnienia.
|