Termin: |
14.12.2017| 22.03.2018| 05.06.2018 |
Nr szkolenia: 1768/O/17/18 |
Liczba godzin: |
4 |
|
Cena: |
100 zł |
|
Adresaci: |
Nauczyciele wszystkich typów szkół, wychowawcy klas, pedagodzy, reedukatorzy |
Forma zajęć: |
Ćwiczenia wzbogacone metodami aktywnymi |
Cele kształcenia: |
- Uświadomienie uczestnikom przyczyn problemów uczniów
- Przyczyny zależności między brakiem sukcesów dydaktycznych a niedostosowaniem społecznym i zaburzeniami zachowania
- Nabycie umiejętności wstępnego rozpoznania problemów ucznia i pokierowanie go do dalszej diagnozy
- Zasady pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem trudnym
|
Treści kształcenia: |
- Reforma edukacji – nowe paradygmaty / Podmiotowość jako cel i droga do celu
- Wieloaspektowe przyczyny niepowodzeń szkolnych tkwiące w dziecku, w środowisku rodzinnym i szkolnym
- Analiza wybranych problemów: potencjał intelektualny, typy inteligencji, modalności wg NLP, zaburzenia percepcji wzrokowej, słuchowej, orientacji przestrzennej i schematu własnego ciała
- Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia
- Zaburzenia emocjonalne u uczniów – objawy i przyczyny
- Specyficzne problemy uczniów wynikające z przekraczania progów szkolnych
- Program wspierania dziecka w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym, szkole podstawowej i ponadpodstawowej
|
Miejsce: |
Sale wykładowe ODU „CENTRUM IB” Sp. z o.o. (możliwość organizowania na terenie placówki) |
|
 |
|
[printfriendly] |
|